Теоретико-методологічна роль концептів у науці та освіті (до проблеми розуміння техносфери)

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПI"

Анотація

Сучасний філософський дискурс пропонує у визначенні значень елементів реаль­ності спиратися на поняття і концепти. Їх використання стає виправданим у кон­тексті становлення нової, антропологічної за своїм характером цивілізації, а також у напрямі трансдисциплінарного розвитку сучасної освіти.

Опис

Ключові слова

концепт, поняття, техносфера, рівні раціональності

Бібліографічний опис

Дольська О. О. Теоретико-методологічна роль концептів у науці та освіті (до проблеми розуміння техносфери) / О. О. Дольська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 4. – С. 77-83.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced