Теоретико-методологічна роль концептів у науці та освіті (до проблеми розуміння техносфери)
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПI"
Анотація
Сучасний філософський дискурс пропонує у визначенні значень елементів реальності спиратися на поняття і концепти. Їх використання стає виправданим у контексті становлення нової, антропологічної за своїм характером цивілізації, а також у напрямі трансдисциплінарного розвитку сучасної освіти.
Опис
Ключові слова
концепт, поняття, техносфера, рівні раціональності
Бібліографічний опис
Дольська О. О. Теоретико-методологічна роль концептів у науці та освіті (до проблеми розуміння техносфери) / О. О. Дольська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 4. – С. 77-83.