Features of information accounting and analysis on enterprises of tourism business

Ескіз

Дата

2020

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The report states that operators conclude that in to advertising in regular media, Internet advertising is also required. Depending on the characteristics of the tour operator, Internet advertising can pursue different goals: creating a favorable image of the company in the market; promotion of new tourist destinations; increase in sales of own tourist product; stimulating travel of the agency to work with this tour operator; to stimulate the final consumer - the tourist to buy in the authorized agencies products of this tour operator, instead of its competitors.

Опис

Ключові слова

Internet advertising, efficiency, frequency, costs, travel business

Бібліографічний опис

Kosenko O. P. Features of information accounting and analysis on enterprises of tourism business [Electronic resource] / O. P. Kosenko // Облік, оподаткування і контроль: теорія та методологія : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 12 червня 2020 р. / Тернопіл. нац. екон. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Тернопіль, 2020. – С. 5-7. – URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/38517/1/5.pdf, вільний (дата звернення 23.06.2022 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced