Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57424
Title: Управління стратегічним маркетингом в середовищі електронної комерції
Authors: Нагі, Сабольч
Косенко, Олександра Петрівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: стратегічний маркетинг; менеджмент; електронна комерція; промислові підприємства
Issue Date: 2022
Citation: Нагі С. Управління стратегічним маркетингом в середовищі електронної комерції [Електронний ресурс] / С. Нагі, О. Косенко, П. Перерва // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2022 р. / відп. ред. Л. Черчик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Електрон. текст.дані. – Луцьк, 2022. – С. 321-325. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57424.
Abstract: Зроблено акцент на важливості диференціації в комунікації відповідно до менших груп користувачів, оскільки поведінка споживачів стає все більш значущою і має протистояти спокусі використовувати масове спілкування за допомогою цих інтернет-інструментів. У проведеному дослідженні визначається, яким чином можна створити якомога менше груп споживачів, щоб розробити різні стратегії для них та їх взаємодії з платформами соціальних мереж.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57424
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nahi_Upravlinnia_stratehichnym_2022.pdf447,49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.