Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57429
Title: Бренд-менеджмент в косметичній галузі: проблеми та задачі
Authors: Ткачова, Надія Петрівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: бренд-менеджмент; імідж; торгівля; ринок; маркетинг; інтелектуальна власність; косметичні підприємства
Issue Date: 2022
Citation: Ткачова Н. Бренд-менеджмент в косметичній галузі: проблемі та задачі [Електронний ресурс] / Н. Ткачова, П. Перерва // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2022 р. / відп. ред. Л. Черчик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Електрон. текст.дані. – Луцьк, 2022. – С. 480-483. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57429.
Abstract: Доведено, що з розвитком соціальних медіа та нових технологій споживачі косметичних продуктів сьогодні стають більш поінформованими та вибірковими при здійсненні покупок косметичних брендів. Косметичні компанії відчувають тиск контролю та нагляду, з метою підвищення якості продукції та зміцненні лояльності споживачів до відповідного косметичного бренду.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57429
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachova_Brend-menedzhment_2022.pdf451,55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.