Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430
Title: Менеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадження
Authors: Ткачов, Максим Михайлович
Перерва, Петро Григорович
Keywords: якість; менеджмент; розвиток; системи якості; промислові підприємства
Issue Date: 2022
Citation: Ткачов М. Менеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадження [Електронний ресурс] / М. Ткачов, П. Перерва // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2022 р. / відп. ред. Л. Черчик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Електрон. текст.дані. – Луцьк, 2022. – С. 475-479. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430.
Abstract: Доведено, що головна ідея TQM у тому, що ефективне управління підприємством можливе, якщо організація працюватиме не тільки над якістю продукції, а й над якістю роботи у цілому, включаючи роботу персоналу. Причому весь персонал має бути залучений у роботу з підвищення якості, а для цього необхідно спочатку сформувати ідеологічний фундамент, так би мовити, "заразити" маси ідеологією якості.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Право"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachov_Menedzhment_iakosti_2022.pdf445,42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.