Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430
Назва: Менеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадження
Автори: Ткачов, Максим Михайлович
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: якість; менеджмент; розвиток; системи якості; промислові підприємства
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Ткачов М. Менеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадження [Електронний ресурс] / М. Ткачов, П. Перерва // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2022 р. / відп. ред. Л. Черчик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Електрон. текст.дані. – Луцьк, 2022. – С. 475-479. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що головна ідея TQM у тому, що ефективне управління підприємством можливе, якщо організація працюватиме не тільки над якістю продукції, а й над якістю роботи у цілому, включаючи роботу персоналу. Причому весь персонал має бути залучений у роботу з підвищення якості, а для цього необхідно спочатку сформувати ідеологічний фундамент, так би мовити, "заразити" маси ідеологією якості.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Право"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachov_Menedzhment_iakosti_2022.pdf445,42 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.