Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачов, Максим Михайловичuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2022-06-24T11:50:10Z-
dc.date.available2022-06-24T11:50:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТкачов М. Менеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадження [Електронний ресурс] / М. Ткачов, П. Перерва // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2022 р. / відп. ред. Л. Черчик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Електрон. текст.дані. – Луцьк, 2022. – С. 475-479. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57430-
dc.description.abstractДоведено, що головна ідея TQM у тому, що ефективне управління підприємством можливе, якщо організація працюватиме не тільки над якістю продукції, а й над якістю роботи у цілому, включаючи роботу персоналу. Причому весь персонал має бути залучений у роботу з підвищення якості, а для цього необхідно спочатку сформувати ідеологічний фундамент, так би мовити, "заразити" маси ідеологією якості.uk
dc.language.isouk-
dc.subjectякістьuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectсистеми якостіuk
dc.subjectпромислові підприємстваuk
dc.titleМенеджмент якості: історія системи TQM та перспективи її розвитку і впровадженняuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Право"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachov_Menedzhment_iakosti_2022.pdf445,42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.