Особливості ціноутворення на експортну продукцію
Дата
2022
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Уманський національний університет садівництва
Анотація
Доведено, що традиційними компонентами для визначення правильного експортного ціноутворення є витрати, ринковий попит і конкуренція. Кожен компонент необхідно порівнювати з метою підприємства при виході на зовнішній ринок. Аналіз кожного компонента з точки зору експорту може привести до експортних цін, які відрізняються від внутрішніх.
Опис
Ключові слова
ціноутворення, експорт, ринок, попит, прибуток, ефективність, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Кобєлєва Т. О. Особливості ціноутворення на експортну продукцію / Т. О. Кобєлєва, І. О. Новік, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 123-125.