Особливості ціноутворення на експортну продукцію

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Уманський національний університет садівництва

Анотація

Доведено, що традиційними компонентами для визначення правильного експортного ціноутворення є витрати, ринковий попит і конкуренція. Кожен компонент необхідно порівнювати з метою підприємства при виході на зовнішній ринок. Аналіз кожного компонента з точки зору експорту може привести до експортних цін, які відрізняються від внутрішніх. 

Опис

Ключові слова

ціноутворення, експорт, ринок, попит, прибуток, ефективність, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Особливості ціноутворення на експортну продукцію / Т. О. Кобєлєва, І. О. Новік, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 123-125.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced