Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку
Дата
2022
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Уманський національний університет садівництва
Анотація
Доведено, що завдяки чіткішим маркетинговим стратегіям є можливість витрачати кошти відповідно до ринку. Це означає, що недостатньо інвестувати тільки в той туристичний ринок, який швидко розвивається і розвивається швидкими темпами, а також треба інвестувати в ринок із повільним зростанням і низькою прибутковістю.
Опис
Ключові слова
туристичний бізнес, ринок, маркетинг, місткість, ефективність, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Матросова В. О. Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку / В. О. Матросова, В. Ю. Верютіна, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 177-179.