Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57447
Title: Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку
Authors: Матросова, Вікторія Олександрівна
Верютіна, Вікторія Юріївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: туристичний бізнес; ринок; маркетинг; місткість; ефективність; промислові підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: Уманський національний університет садівництва
Citation: Матросова В. О. Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку / В. О. Матросова, В. Ю. Верютіна, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 177-179.
Abstract: Доведено, що завдяки чіткішим маркетинговим стратегіям є можливість витрачати кошти відповідно до ринку. Це означає, що недостатньо інвестувати тільки в той туристичний ринок, який швидко розвивається і розвивається швидкими темпами, а також треба інвестувати в ринок із повільним зростанням і низькою прибутковістю.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57447
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matrosova_Metodychni_pidkhody_2022.pdf408,39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.