Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Уманський національний університет садівництва

Анотація

Доведено, що завдяки чіткішим маркетинговим стратегіям є можливість витрачати кошти відповідно до ринку. Це означає, що недостатньо інвестувати тільки в той туристичний ринок, який швидко розвивається і розвивається швидкими темпами, а також треба інвестувати в ринок із повільним зростанням і низькою прибутковістю.

Опис

Ключові слова

туристичний бізнес, ринок, маркетинг, місткість, ефективність, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку / В. О. Матросова, В. Ю. Верютіна, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 177-179.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced