Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Уманський національний університет садівництва

Анотація

Доведено, що завдяки чіткішим маркетинговим стратегіям є можливість витрачати кошти відповідно до ринку. Це означає, що недостатньо інвестувати тільки в той туристичний ринок, який швидко розвивається і розвивається швидкими темпами, а також треба інвестувати в ринок із повільним зростанням і низькою прибутковістю.

Опис

Ключові слова

туристичний бізнес, ринок, маркетинг, місткість, ефективність, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку / В. О. Матросова, В. Ю. Верютіна, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 177-179.