Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57453
Title: Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу
Authors: Ткачова, Надія Петрівна
Кобєлєв, Валерій Миколайович
Перерва, Петро Григорович
Keywords: міжнародний маркетинг; сили притяжіння; сили поштовху; ефективність; промислові підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: Уманський національний університет садівництва
Citation: Ткачова Н. П. Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу / Н. П. Ткачова, В. М. Кобєлєв, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 126-128.
Abstract: Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57453
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachova_Syly_prytiahannia_2022.pdf667,22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.