Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу
Вантажиться...
Дата
2022
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Уманський національний університет садівництва
Анотація
Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.
Опис
Ключові слова
міжнародний маркетинг, сили притяжіння, сили поштовху, ефективність, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу / Н. П. Ткачова, В. М. Кобєлєв, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 126-128.