Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57455
Title: Формування критеріїв сегментування туристичного ринку
Authors: Волченко, Анна Сергіївна
Передрій, Андреа Елізабет Юріївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: туристичний бізнес; сегментування ринку; ефективність; маркетинг; промислові підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: Уманський національний університет садівництва
Citation: Волченко А. С. Формування критеріїв сегментування туристичного ринку / А. С. Волченко, А. Е. Ю. Передрій, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 175-177.
Abstract: Доведено, що сегментація туристичного ринку створює умови для створення конкурентоспроможних туристичних продуктів. Ці умови базуються на дослідженнях попиту, зосереджених на потребах споживачів. Досягти оптимального задоволення потреб споживачів без вивчення попиту на основі сегментації ринку дуже важко; або товар недостатньо задовольняє споживача, або спосіб його пропозиції не забезпечує доступу тим, хто міг би його придбати.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57455
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volchenko_Formuvannia_kryteriiv_2022.pdf738,41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.