Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57580
Title: Принципи раціонального агрегатування тракторних самохідних шасі
Other Titles: Principles of rational aggregation of tractor self-propelled chassis
Authors: Подригало, Михайло Абович
Краснокутський, Володимир Миколайович
Шевцов, Вадим Михайлович
Keywords: тракторне самохідне шасі; агрегатування; рама; навісне обладнання; self-propelled tractor chassis; aggregation; frame; attachments
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Подригало М. А. Принципи раціонального агрегатування тракторних самохідних шасі / М. А. Подригало, В. М. Краснокутський, В. М. Шевцов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Automobile and Tractor Construction : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 2. – С. 91-98
Abstract: В статті розглянуто оптимальне розташування навісної машини на рамі самохідного шасі для раціонального використання тягово-зчіпних властивостей машино-тракторного агрегату. Визначені критерії їх раціонального агрегатування з урахуванням умов виконання відповідних агротехнічних вимог. Надані рекомендації перевірки можливості агрегатування його з конкретною навісною машиною. Теоретично та експериментально доведено, що трактор класичного компонування поступається тракторному самохідному шасі аналогічної маси та потужності по тягово-зчіпним якостям, паливній економічності , прохідності, керованості, маневреності, стійкості та низкою інших параметрів та не має можливості міжосьового навішування. Різні компонувальні схеми, перерозподіл нормальних реакцій по осях та специфіка силового впливу відрізняють тягову динаміку ТСШ від тягової динаміки трактора.
The article considers the optimal location of the mounted machine on the frame of the self-propelled chassis for the rational use of traction and coupling properties of the machine-tractor unit. The criteria of their optimal aggregation are determined taking into account the conditions of fulfillment of the corresponding agrotechnical requirements. Recommendations for checking the possibility of aggregating it with a specific attachment are provided. Theoretically and experimentally it is proved that the tractor of classical layout is inferior to self-propelled tractor chassis of similar weight and power in traction, fuel economy, passability, controllability, maneuverability, stability and a number of other parameters and has no possibility of axle suspension. Different layout schemes, redistribution of normal reactions along the axes and the specifics of the force action distinguish the traction dynamics of TSSH from the traction dynamics of the tractor.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1624-5219
orcid.org/0000- 0001-9484-4113
orcid.org/0000-0002-5115-4398
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57580
Appears in Collections:Вісник № 02. Автомобіле- та тракторобудування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2021_2_ATTB_Podryhalo_Pryntsypy_ratsionalnoho.pdf616,81 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.