Развитие методов сегментации международного туристического рынка

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доказано, что сегментация международного рынка безусловно является лучшим маркетинговым инструментом на рынке. Разделенный рынок на основе личных характеристик, мотиваций и сходства помогает рекламодателям удовлетворять специфические международные потребности определенных групп.

Опис

Бібліографічний опис

Ман М. Развитие методов сегментации международного туристического рынка [Электронный ресурс] / М. Ман, И. А. Новик, П. Г. Перерва // Міжнародні економічні відносини. Сталий розвиток України в умовах глобалізації та Європейської економічної інтеграції: проблеми, перспективи, ефективність. ФЕНІКС-2022 : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 31 травня 2022 р. = International economic relations: sustainable development of Ukraine in the context of globalization and European economic integration: problems, prospects, efficiency. PHOENIX-2022 : materials of the Intern. sci.-practic. conf., May 31, 2022 / ред. кол.: І. М. Посохов [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – С. 138-140. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57585.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в