Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Стаття присвячена питанню сприйняття вчителем молодшокласників - дівча­ток і хлопчиків - в аспекті їх розумового розвитку і популярності серед однолітків. Очікування й оцінки з боку вчителя можуть залежати від статі дитини. Змістом роботи є аналіз кореляційних зв'язків між соціометричним статусом, об'єктивними оцінками розвитку інтелекту дівчаток і хлопчиків та оцінками їх розумового розвитку, поведінкових, емоційних, вольових та інших проявів самими вчителями в 1-му, 2-му та 3-му класах. Виокремлено факторні структури оцінок і зв'язку, що характеризують як дітей вцілому, так і окремо дівчат і хлопців.

Опис

Ключові слова

популярність, шкільний вік, інтелектуальний розвиток

Бібліографічний опис

Гімаєва Ю. А. Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів / Ю. А. Гімаєва // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 23-31.