Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Стаття присвячена питанню сприйняття вчителем молодшокласників - дівча­ток і хлопчиків - в аспекті їх розумового розвитку і популярності серед однолітків. Очікування й оцінки з боку вчителя можуть залежати від статі дитини. Змістом роботи є аналіз кореляційних зв'язків між соціометричним статусом, об'єктивними оцінками розвитку інтелекту дівчаток і хлопчиків та оцінками їх розумового розвитку, поведінкових, емоційних, вольових та інших проявів самими вчителями в 1-му, 2-му та 3-му класах. Виокремлено факторні структури оцінок і зв'язку, що характеризують як дітей вцілому, так і окремо дівчат і хлопців.

Опис

Ключові слова

популярність, шкільний вік, інтелектуальний розвиток

Бібліографічний опис

Гімаєва Ю. А. Соціометрична популярність й інтелект дівчаток та хлопчиків очима вчителя молодших класів / Ю. А. Гімаєва // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 23-31.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced