Психолінгвістичні чинники формування читацької компетентності іноземних студентів на основі автентичних матеріалів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

doi.org/10.52058/2786-4952-2022-7(12)-429-440

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Громадська наукова організація "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління"

Анотація

У дослідженні розглянуто проблему формування читацької компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови; виділено основні компоненти читацької компетентності, визначено методи навчання, спрямовані на формування в іноземних студентів читацьких умінь; розроблено модель читацької компетентності й експериментальним шляхом перевірено у процесі навчання рівень сформованості читацької компетентності іноземних студентів фармацевтичних спеціальностей.
The research explores the problem of reading competence of international students in the process of learning the Ukrainian Language; the major components of reading competence have been defined, the primary methods aimed at shaping the reading skills within the learning process have been determined; the model of reading competence has been developed and tested in the learning environment by conducting experiments in the teaching process for evaluating the level of skills pertaining to reading competence of the international pharmaceutical students.

Опис

Ключові слова

мотивація, навчальний процес, українська мова, психолінгвістика, читання, reading competence, psychological and linguistic factors, motivation, methods, principles, components, authentic materials

Бібліографічний опис

Субота Л. А. Психолінгвістичні чинники формування читацької компетентності іноземних студентів на основі автентичних матеріалів / Л. А. Субота // Перспективи та інновації науки = Prospects and innovations of science. – 2022. – № 7 (12). – С. 429-440.