Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5768
Title: Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок
Authors: Жарченко, К. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Keywords: маркетингові комунікації; методи просування товарів; реклама; стимулювання збуту; персональний продаж; advancement of products; marketing communications; methods of advancement of commodities; advertisement; sales promotion; personal sale
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Жарченко К. М. Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 36-40.
Abstract: Статтю присвячено вивченню теоретичних основ політики просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішні ринки
The article is sanctified to the study of theoretical bases of advancement of products and development of practical recommendations in relation to the increase of efficiency of advancement of products of enterprises JSC «Rogan cardboard factory» to the foreign markets
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5768
Appears in Collections:Вісник № 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_24_Zharchenko_Osoblyvosti.pdf457,24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.