Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5768
Название: Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок
Авторы: Жарченко, К. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Ключевые слова: маркетингові комунікації; методи просування товарів; реклама; стимулювання збуту; персональний продаж; advancement of products; marketing communications; methods of advancement of commodities; advertisement; sales promotion; personal sale
Дата публикации: 2013
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Жарченко К. М. Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 36-40.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено вивченню теоретичних основ політики просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішні ринки
The article is sanctified to the study of theoretical bases of advancement of products and development of practical recommendations in relation to the increase of efficiency of advancement of products of enterprises JSC «Rogan cardboard factory» to the foreign markets
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5768
Располагается в коллекциях:Вісник № 24

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_24_Zharchenko_Osoblyvosti.pdf457,24 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.