Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5768
Назва: Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок
Автори: Жарченко, К. М.
Пічугіна, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: маркетингові комунікації; методи просування товарів; реклама; стимулювання збуту; персональний продаж; advancement of products; marketing communications; methods of advancement of commodities; advertisement; sales promotion; personal sale
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Жарченко К. М. Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок / К. М. Жарченко, Т. С. Пічугіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 24 (997). – С. 36-40.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню теоретичних основ політики просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішні ринки
The article is sanctified to the study of theoretical bases of advancement of products and development of practical recommendations in relation to the increase of efficiency of advancement of products of enterprises JSC «Rogan cardboard factory» to the foreign markets
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5768
Розташовується у зібраннях:Вісник № 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_24_Zharchenko_Osoblyvosti.pdf457,24 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.