Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57744
Название: Компаративний аналіз статистики інформаційно-освітніх сторінок Фейсбуку
Авторы: Адамія, Зоя Костянтинівна
Онкович, Ганна Володимирівна
Білецький, Володимир Стефанович
Онкович, Артем Дмитрович
Ключевые слова: інформаційні технології; медіадидактика; соціальні мережі; контент-аналіз; медіакомпетентність
Дата публикации: 2022
Издательство: Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка
Український культурологічний центр
Библиографическое описание: Компаративний аналіз статистики інформаційно-освітніх сторінок Фейсбуку / З. К. Адамія [та ін.] // Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Сер. : Історія, медіаосвіта, політологія, державне управління, філософія, музикознавство, рецензії, інформації. – 2022. – Т. 50. – С. 143-155.
Краткий осмотр (реферат): Останнім часом глобальний інформаційно-освітній простір постійно та інтенсивно збагачується новими явищами та формами їх уявлення, що вимагає осмислення та аналізу. Автори статті обрали певний сегмент мережі Facebook та відстежили невелику частину цього глобального явища. Перші роботи, в яких було представлено контент-аналіз окремих інформаційно-освітніх сторінок Facebook, викликали інтерес громадськості, спонукавши авторів статті провести їх порівняльний (компаративний) аналіз, який використовується при вивченні суміжних об'єктів та явищ. Слід зазначити, що всі освітні сторінки в Facebook професійно орієнтованими та служать для розвитку професійної та медіа-інформаційної компетентності зацікавленої освітньої спільноти. У цьому дослідженні для порівняння представлені статистичні дані двох авторських різнотематичних сторінок ФБ: "Медіашкола професора Ганни Онкович та "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології"". Кожна сторінка має статистичні дані, які постійно автоматично оновлюються. Таким чином, порівняльний аналіз інформаційно-освітніх сторінок Facebook дає можливість отримання різнобічної інформації, яка може бути корисною у процесах моніторингу та регулювання інформаційних потоків, зокрема, професійної інформації. Подібну технологію можна використовувати на заняттях зі студентами при вивченні медіа-освітніх спецкурсів.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6841-622X
orcid.org/0000-0001-9493-9104
orcid.org/0000-0003-2936-9680
orcid.org/0000-0003-2241-3714
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57744
Располагается в коллекциях:Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DVNT_2022_50_Adamiia_Komparatyvnyi_analiz.pdf542,13 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.