Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57744
Назва: Компаративний аналіз статистики інформаційно-освітніх сторінок Фейсбуку
Автори: Адамія, Зоя Костянтинівна
Онкович, Ганна Володимирівна
Білецький, Володимир Стефанович
Онкович, Артем Дмитрович
Ключові слова: інформаційні технології; медіадидактика; соціальні мережі; контент-аналіз; медіакомпетентність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка
Український культурологічний центр
Бібліографічний опис: Компаративний аналіз статистики інформаційно-освітніх сторінок Фейсбуку / З. К. Адамія [та ін.] // Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Сер. : Історія, медіаосвіта, політологія, державне управління, філософія, музикознавство, рецензії, інформації. – 2022. – Т. 50. – С. 143-155.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом глобальний інформаційно-освітній простір постійно та інтенсивно збагачується новими явищами та формами їх уявлення, що вимагає осмислення та аналізу. Автори статті обрали певний сегмент мережі Facebook та відстежили невелику частину цього глобального явища. Перші роботи, в яких було представлено контент-аналіз окремих інформаційно-освітніх сторінок Facebook, викликали інтерес громадськості, спонукавши авторів статті провести їх порівняльний (компаративний) аналіз, який використовується при вивченні суміжних об'єктів та явищ. Слід зазначити, що всі освітні сторінки в Facebook професійно орієнтованими та служать для розвитку професійної та медіа-інформаційної компетентності зацікавленої освітньої спільноти. У цьому дослідженні для порівняння представлені статистичні дані двох авторських різнотематичних сторінок ФБ: "Медіашкола професора Ганни Онкович та "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології"". Кожна сторінка має статистичні дані, які постійно автоматично оновлюються. Таким чином, порівняльний аналіз інформаційно-освітніх сторінок Facebook дає можливість отримання різнобічної інформації, яка може бути корисною у процесах моніторингу та регулювання інформаційних потоків, зокрема, професійної інформації. Подібну технологію можна використовувати на заняттях зі студентами при вивченні медіа-освітніх спецкурсів.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6841-622X
orcid.org/0000-0001-9493-9104
orcid.org/0000-0003-2936-9680
orcid.org/0000-0003-2241-3714
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57744
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DVNT_2022_50_Adamiia_Komparatyvnyi_analiz.pdf542,13 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.