Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАдамія, Зоя Костянтинівнаuk
dc.contributor.authorОнкович, Ганна Володимирівнаuk
dc.contributor.authorБілецький, Володимир Стефановичuk
dc.contributor.authorОнкович, Артем Дмитровичuk
dc.date.accessioned2022-08-24T10:06:51Z-
dc.date.available2022-08-24T10:06:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКомпаративний аналіз статистики інформаційно-освітніх сторінок Фейсбуку / З. К. Адамія [та ін.] // Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Сер. : Історія, медіаосвіта, політологія, державне управління, філософія, музикознавство, рецензії, інформації. – 2022. – Т. 50. – С. 143-155.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57744-
dc.description.abstractОстаннім часом глобальний інформаційно-освітній простір постійно та інтенсивно збагачується новими явищами та формами їх уявлення, що вимагає осмислення та аналізу. Автори статті обрали певний сегмент мережі Facebook та відстежили невелику частину цього глобального явища. Перші роботи, в яких було представлено контент-аналіз окремих інформаційно-освітніх сторінок Facebook, викликали інтерес громадськості, спонукавши авторів статті провести їх порівняльний (компаративний) аналіз, який використовується при вивченні суміжних об'єктів та явищ. Слід зазначити, що всі освітні сторінки в Facebook професійно орієнтованими та служать для розвитку професійної та медіа-інформаційної компетентності зацікавленої освітньої спільноти. У цьому дослідженні для порівняння представлені статистичні дані двох авторських різнотематичних сторінок ФБ: "Медіашкола професора Ганни Онкович та "Освіта за спеціальністю "Нафтогазова інженерія та технології"". Кожна сторінка має статистичні дані, які постійно автоматично оновлюються. Таким чином, порівняльний аналіз інформаційно-освітніх сторінок Facebook дає можливість отримання різнобічної інформації, яка може бути корисною у процесах моніторингу та регулювання інформаційних потоків, зокрема, професійної інформації. Подібну технологію можна використовувати на заняттях зі студентами при вивченні медіа-освітніх спецкурсів.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherДонецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченкаuk
dc.publisherУкраїнський культурологічний центрuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмедіадидактикаuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectконтент-аналізuk
dc.subjectмедіакомпетентністьuk
dc.titleКомпаративний аналіз статистики інформаційно-освітніх сторінок Фейсбукуuk
dc.typeArticleen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-6841-622X-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-9493-9104-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-2936-9680-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-2241-3714-
Appears in Collections:Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVNT_2022_50_Adamiia_Komparatyvnyi_analiz.pdf542,13 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.