Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57790
Title: Норми й цінності системи професійної (професійно-технічної) освіти як складники методології дослідження в галузі науки "Державне управління"
Other Titles: Norms and values of vocational (vocation and technical) training system as components of research methodology in state management science
Authors: Грень, Лариса Миколаївна
Keywords: навчальний процес; педагогічна діяльність; вища освіта; політика; state management; research methodology; educational process; higher education; pedagogical activity; politics
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Грень Л. М. Норми й цінності системи професійної (професійно-технічної) освіти як складники методології дослідження в галузі науки "Державне управління" / Л. М. Грень // Публічне управління і адміністрування в Україні. – 2019. – Вип. 11. – С. 47-51.
Abstract: У статті розкрито зміст таких основних детермінант методології дослідження в галузі науки "Державне управління", як норми та цінності системи професійної (професійно-технічної) освіти. Доведено, що постійне оновлення нормативно-правового забезпечення в професійній (професійно-технічній) освіті України та розуміння її як соціальної цінності створює умови для якісної підготовки кваліфікованих робітників, сприяє підвищенню конкурентоспроможності професійної (професійно-технічної) освіти на ринку праці, інтеграції держави у світовий освітній простір.
The article discloses the content of such basic research methodology determinants in state management science as norms and values of vocational (vocation and technical) training system. It has been proved that constant renovation of normative and legal support in vocational (vocation and technical) training of Ukraine and understanding it as a social value creates conditions for quality training of professional employees, enhances competitiveness raising of vocational (vocation and technical) training in the labor market, and integrating the state into the world education environment.
ORCID: orcid.org/0000-0003-4466-6018
DOI: doi.org/10.32843/2663-5240-2019-11-7
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57790
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PUAU_2019_11_Hren_Normy.pdf217,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.