Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57798
Назва: Особливості та тенденції розвитку професійної (професійно-технічної) освіти України: державно-управлінський аспект
Інші назви: Peculiarities and tendencies in development of vocational (vocation-and-technical) training of Ukraine: the state management aspect
Автори: Грень, Лариса Миколаївна
Ключові слова: державне управління; дуальний механізм управління; громадські об'єднання; роботодавці; соціальне партнерство; state management; dual management mechanism; public associations; employers; social partnership
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Грень Л. М. Особливості та тенденції розвитку професійної (професійно-технічної) освіти України: державно-управлінський аспект / Л. М. Грень // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Сер. : Державне управління. – 2019. – Т. 30 (69), № 3. – С. 53-58.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено систему професійної (професійно-технічної) освіти як складник системи професійної освіти України. Доведено, що особливості і тенденції розвитку професійної (професійно-технічної) освіти пов’язані з дуальним механізмом управління навчальними закладами та опосередкованим впливом на неї громадських об’єднань, профспілок, об’єднань роботодавців. Обґрунтовано, що на розвиток професійної (професійно-технічної) освіти, її особливості і тенденції впливають договірні відносини про надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти між навчальними закладами державної і комунальної форм власності і замовниками робітничих кадрів. Важливими перспективними напрямами щодо порушеної проблематики є зміст таких, що пов’язані з розвитком соціального партнерства як одного з аспектів державно-суспільного управління освітою.
The article views the vocational (vocation-and-technical) training system as an element of Ukraine’s professional education system. It is proved that the peculiarities and tendencies in vocational (vocation-and-technical) training system development are connected with the dual mechanism of education establishments’ management as well as with indirect influence by public associations, trade unions, and employers’ associations. It is proved that the vocation-and technical training system’s development, its peculiarities and tendencies are influenced by contractual relationships on providing education services in the sphere of vocation-and technical training between state-owned and communal education establishments and workforce customers. Important perspective directions concerning this problematic is the content of those connected with the development of social partnership as one of the aspects of state-and-social education management.
ORCID: orcid.org/0000-0003-4466-6018
DOI: doi.org/10.32838/2663-6468/2019.3/10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57798
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vcheni_zapysky_TNU_2019_30_3_Hren_Osoblyvosti.pdf409,33 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.