Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57799
Title: Особливості впровадження дуальної системи навчання в закладах професійно-технічної освіти України: нормативно-правове забезпечення
Other Titles: Peculiarities of introducing the dual training system in vocation-and-technical education establishments of Ukraine: normative and legal support
Authors: Грень, Лариса Миколаївна
Keywords: навчальний процес; вищі навчальні заклади; дуальна форма здобуття освіти; експериментальні проекти; освітні послуги; педагогічна діяльність; normative-legal support; experimental projects; the dual form of obtaining education; vocation-and-technical training
Issue Date: 2020
Publisher: Національний університет цивільного захисту України
Citation: Грень Л. М. Особливості впровадження дуальної системи навчання в закладах професійно-технічної освіти України: нормативно-правове забезпечення / Л. М. Грень // Вісник Національного університету цивільного захисту України. Сер. : Державне управління : зб. наук. пр. / гол. ред. С. М. Домбровська. – Харків : НУЦЗУ, 2020. – Вип. 1 (12). – С. 338-351.
Abstract: У статті розглянуто особливості впровадження дуальної форми здобуття освіти у професійно-технічних навчальних закладах; визначено нормативно-правове забезпечення щодо здійснення підготовки фахівців в закладах професійно-технічної освіти за дуальною формою навчання; на прикладі Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти доведена необхідність розвитку і доповнення законодавчої бази в напрямку прийняття нормативно-правових актів, які б розкривали її декларативні положення. Результати проведеного дослідження в закладах професійно-технічної освіти Волинської, Луганської (підконтрольна територія Україні), Полтавської та Харківської областей засвідчили, що навчання за дуальною формою здобуття освіти є необхідним фактором ефективної професійної підготовки фахівців.
The peculiarities in the introduction of the dual form of obtaining educational vocation-and-technica leducation establishments a reviewed; the normative-legal support regarding specialists’ training at vocation-and-technicaltraining establishments in dual form of training is determined; on the example of the Concept of specialists’ training by dual form of obtaining education, the need in development and supplementing of the legal base with adoption of normative-legal acts that would specify its declarative provisions is proven. The results of the research conducted at vocation-and-technical training establishments in the Volyn’, Lugansk (on the territory controlled by Ukraine), Poltava, and Kharkiv oblasts (areas) attest to the effect that the training by dual form of education obtaining is a necessary factor of specialists’ efficient professional training.
ORCID: orcid.org/0000-0003-4466-6018
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57799
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_NUTsZU_2020_1_Hren_Osoblyvosti.pdf493,06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.