Професійно-технічна освіта як об'єкт державно-управлінського впливу

Ескіз

Дата

2018

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто підходи до тлумачення об’єкта державного управління, визначено концептуалізацію їх змісту. За результатами аналізу напрямів дослідження у межах паспортів спеціальностей педагогічної та державно-управлінської наукової думки доведено можливість розгляду ПТО на рівні об’єкта державного управління та запропоновано перспективні її напрями в межах державно-управлінської науки.
The article views the approaches to interpreting a state management object, determines the conceptualization of its essence. On the results of the research’s directions analysis of pedagogic and state management scientific thought within specialties description, the author proves a possibility of viewing vocational training at the level of a state management object. Besides, the article offers conclusions concerning perspective directions in state management science.

Опис

Ключові слова

державне управління, навчальний процес, педагогічна діяльність, освітні послуги, управлінська діяльність, state management, state management object, state management of education, vocational training system

Бібліографічний опис

Грень Л. М. Професійно-технічна освіта як об'єкт державно-управлінського впливу [Електронний ресурс] / Л. М. Грень // Державне будівництво = State Building. – Електрон. текст. дані. – 2018. – № 1. – С. 1-12. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2018_1_24, вільний (дата звернення 05.09.2022 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced