Професійно-технічна освіта як об'єкт державно-управлінського впливу
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто підходи до тлумачення об’єкта державного управління, визначено концептуалізацію їх змісту. За результатами аналізу напрямів дослідження у межах паспортів спеціальностей педагогічної та державно-управлінської наукової думки доведено можливість розгляду ПТО на рівні об’єкта державного управління та запропоновано перспективні її напрями в межах державно-управлінської науки.
The article views the approaches to interpreting a state management object, determines the conceptualization of its essence. On the results of the research’s directions analysis of pedagogic and state management scientific thought within specialties description, the author proves a possibility of viewing vocational training at the level of a state management object. Besides, the article offers conclusions concerning perspective directions in state management science.
The article views the approaches to interpreting a state management object, determines the conceptualization of its essence. On the results of the research’s directions analysis of pedagogic and state management scientific thought within specialties description, the author proves a possibility of viewing vocational training at the level of a state management object. Besides, the article offers conclusions concerning perspective directions in state management science.
Опис
Бібліографічний опис
Грень Л. М. Професійно-технічна освіта як об'єкт державно-управлінського впливу [Електронний ресурс] / Л. М. Грень // Державне будівництво = State Building. – Електрон. текст. дані. – 2018. – № 1. – С. 1-12. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2018_1_24, вільний (дата звернення 05.09.2022 р.).