Ігротехнічні вміння: зміст і характеристика

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Стаття присвячена характеристиці ігротехнічних умінь, що відображають діяльнісну спрямованість ігротехнічної компетентності вчителя молодшої й середньої школи, який активно використовує у своїй педагогічній практиці дидактичні ігри, зок­рема ігри-маніпулятиви. В даній роботі розглянуто певні групи ігротехнічних умінь: організаторські, рефлексивно-перцептивні й спеціальні ігротехнічні вміння.

Опис

Ключові слова

ігротехнічна компетентність, ігри-маніпулятиви, дидактичні ігри

Бібліографічний опис

Гордієнко-Митрофанова І. В. Ігротехнічні вміння: зміст і характеристика / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 70-76.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced