Професійно-особиснісний саморозвиток майбутніх інженерів у процесі навчання: сутність і механізми

Ескіз

Дата

2020

DOI

doi.org/10.31108/1.2020.6.4

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут психології ім. Г. С. Костюка

Анотація

В статті розглянуто сутність професійно-особиснісного саморозвитку (ПОС) і необхідність формування готовності студентів до нього в процесі навчання у ЗВО. Визначено головні механізми цілеспрямованого впливу людини на саму себе: самопізнання, самовизначення, самоосвіта, самоконтроль, саморегуляція, самовиховання, самостійна робота. Приведено результати першого етапу педагогічного експерименту по формуванню готовності до ПОС. Показано більш високий рівень студентів експериментальної групи, що є результатом їх цілеспрямованої самостійної роботи і педагічно-психологічного супроводу викладачами кафедри. В статті звернена увага на низьку психологічну готовність майбутніх інженерів та недостатню розробленість інноваційних педагогічних технологій, які сприятимуть формуванню у студентів готовності до ПОС.
The article indicates the orientation of the educational process of institutions of higher education on the student’s professional and personal self-development, which provides for the creation of such a development environment that would make the student himself more con-sciously and purposefully master the methodology and technology of self-knowledge, self-education, self-training and self-improvement. The personal result of professional self-development is manifested in the dynamics of the image of self and its characteristics.

Опис

Ключові слова

професійно-особиснісний саморозвиток, самоосвіта, саморегуляція, самовизначення, самовиховання, самостійна работа, технічний університет, professional and personal self-development, self-education, self-regulation, self-determination, self-education, independent study, technical university

Бібліографічний опис

Михайличенко В. Є. Професійно-особиснісний саморозвиток майбутніх інженерів у процесі навчання: сутність і механізми / В. Є. Михайличенко, Т. В. Гура, І. В. Галущак // Психологічний часопис : наук. журн. = Psychological Journal : sci. review. – 2020. – Т. 6, вип. 4 (36). – С. 257-266.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced