Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57974
Название: Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних
Другие названия: Buyer behavior forecasting model based on big data analysis technologies
Авторы: Іваницька, А. Ю.
Іванов, Д. Є.
Зубик, Л. В.
Ключевые слова: прогнозування поведінки; технології аналізу великих даних; модулі підбору реклами; behavior prediction; big data analysis technologies; advertising selection modules
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Библиографическое описание: Іваницька А. Ю. Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних / А. Ю. Іваницька, Д. Є. Іванов, Л. В. Зубик // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер.: Інформатика та моделювання = Bulletin of the National Technical University "KhPI" Ser.: Information and Modeling : зб. наук. пр. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2021. – № 2 (6). – С. 89-100.
Краткий осмотр (реферат): Виконано аналіз наявних методів та моделей формування рекомендацій для потенційного покупця у мережевих інформаційних системах з метою розробки ефективних модулів підбору реклами. Обґрунтовано ефективність використання технологій машинного навчання для аналізу преференцій користувачів на основі обробки даних про покупки, здійснені користувачами з подібним профілем. Запропоновано модель формування рекомендацій, основану на технології машинного навчання, перевірено її роботу на тестових наборах великих даних та виконано оцінку адекватності моделі на основі середньоквадратичного відхилення.
The analysis of the available methods and models of formation of recommendations for the potential buyer in network information systems for the purpose of development of effective modules of selection of advertising was executed. The efficiency of using machine learning technologies for the analysis of user preferences based on the processing of data on purchases made by users with a similar profile was substantiated. A model of recommendation formation based on machine learning technology was proposed, its work on test data sets was tested and the adequacy of the RMSE model was assessed.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4803-2090
orcid.org/0000-0001-9956-6589
orcid.org/0000-0002-2087-5379
DOI: doi.org/10.20998/2411-0558.2021.02.06
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57974
Располагается в коллекциях:Вісник № 02. Інформатика та моделювання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
visnyk_KhPI_2021_2_PIM_Ivanytska_Model.pdf473,96 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.