Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57974
Назва: Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних
Інші назви: Buyer behavior forecasting model based on big data analysis technologies
Автори: Іваницька, А. Ю.
Іванов, Д. Є.
Зубик, Л. В.
Ключові слова: прогнозування поведінки; технології аналізу великих даних; модулі підбору реклами; behavior prediction; big data analysis technologies; advertising selection modules
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Іваницька А. Ю. Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних / А. Ю. Іваницька, Д. Є. Іванов, Л. В. Зубик // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер.: Інформатика та моделювання = Bulletin of the National Technical University "KhPI" Ser.: Information and Modeling : зб. наук. пр. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2021. – № 2 (6). – С. 89-100.
Короткий огляд (реферат): Виконано аналіз наявних методів та моделей формування рекомендацій для потенційного покупця у мережевих інформаційних системах з метою розробки ефективних модулів підбору реклами. Обґрунтовано ефективність використання технологій машинного навчання для аналізу преференцій користувачів на основі обробки даних про покупки, здійснені користувачами з подібним профілем. Запропоновано модель формування рекомендацій, основану на технології машинного навчання, перевірено її роботу на тестових наборах великих даних та виконано оцінку адекватності моделі на основі середньоквадратичного відхилення.
The analysis of the available methods and models of formation of recommendations for the potential buyer in network information systems for the purpose of development of effective modules of selection of advertising was executed. The efficiency of using machine learning technologies for the analysis of user preferences based on the processing of data on purchases made by users with a similar profile was substantiated. A model of recommendation formation based on machine learning technology was proposed, its work on test data sets was tested and the adequacy of the RMSE model was assessed.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4803-2090
orcid.org/0000-0001-9956-6589
orcid.org/0000-0002-2087-5379
DOI: doi.org/10.20998/2411-0558.2021.02.06
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57974
Розташовується у зібраннях:Вісник № 02. Інформатика та моделювання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
visnyk_KhPI_2021_2_PIM_Ivanytska_Model.pdf473,96 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.