Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/580
Title: Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін
Authors: Микитюк, Сергій Олександрович
Keywords: ресурсний підхід; правові знання; просвіта
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Микитюк С. О. Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 54-61.
Abstract: У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змі­нює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчання
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/580
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2012_4_Mykytyuk_Resursnyy pidkhid.pdf902,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.