Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58090
Title: Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві: стратегічний аспект
Other Titles: Management of marketing research at the enterprise: strategic aspect
Authors: Ларка, Людмила Сергіївна
Васильцова, Світлана Олександрівна
Keywords: маркетингові дослідження; планування; організація; мотивація; контроль; КРІ; стратегія; респондент; маркетингова інформаційна система; marketing research; planning; organization; motivation; control; KPI; strategy; respondent; marketing information system
Issue Date: 2022
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Ларка Л. С. Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві: стратегічний аспект / Л. С. Ларка, С. А. Васильцова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – № 2. – С. 27-30.
Abstract: Проаналізовано місце управління маркетинговими дослідженнями в системі стратегічного планування. Мета статті – систематизація стратегічних аспектів управління маркетинговими дослідженнями. Запропоновано систему ключових показників ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапах планування, організації, мотивації та контролю. Визначено, що ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі планування можуть виступати точність формулювання проблеми та цілей маркетингових досліджень, оптимальність вибору методу проведення маркетингового дослідження, точність розрахунку обсягу вибірки, зручність заповнення форм для опитування, оптимальність методології аналізу даних за результатами опитування, точність інтерпретації результатів маркетингових досліджень. Ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі організації можуть виступати: результати SMART-оцінювання цілей маркетингових досліджень, забезпечення репрезентативності вибірки респондентів, дотримання правил складання опитувальних форм, організація проведення інструктажу для інтерв’юєрів, забезпечення зручності проведення маркетингового дослідження. Ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі мотивації можуть виступати: зацікавленість персоналу маркетингових підрозділів у збільшенні клієнтської бази, зацікавленість персоналу маркетингових підрозділів у зростанні кількості нових клієнтів, вартість залучення клієнтів, вартість замовлення. Ключовими показниками ефективності управління маркетинговими дослідженнями на етапі контролю можуть виступати: відповідність інструментарію маркетингових досліджень завданням, повнота плану дослідження, повнота вирішення завдань у звітах за результатами проведення маркетингових досліджень.
The place of marketing research management in the system of strategic planning is analyzed. The purpose of the article is to systematize the strategic aspects of marketing research management in an unstable business environment. A system of key indicators of the effectiveness of marketing research management at the stages of planning, organization, motivation and control is proposed. It has been determined that the key performance indicators of marketing research management at the planning stage can be: the accuracy of the formulation of the problem and the goals of marketing research, the optimal choice of the method for conducting marketing research, the accuracy of calculating the sample size, the convenience of filling out survey forms, the optimal methodology for analyzing data based on the survey results, accuracy interpretation of the results of marketing research; degree of achievement of the goal of marketing research. The key performance indicators of marketing research management at the stage of organization can be the results of SMART-assessment of marketing research goals, ensuring a representative sample of respondents, adhering to the rules for drawing up survey forms, organizing briefing for interviewers, ensuring the convenience of conducting marketing research, ensuring the variety of marketing information providers. Key indicators of the effectiveness of marketing research management at the motivation stage can be: the interest of the personnel of marketing departments in increasing the client base, the interest of staff in marketing departments in the growth of the number of new customers, the cost of attracting customers, the cost of an order. Key performance indicators of marketing research management at the control stage can be: compliance of marketing research tools with objectives, completeness of the research plan, quality of filling out questionnaires, completeness of solving problems in reports based on the results of marketing research.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
orcid.org/0000-0002-3750-9922
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2022.1.27
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58090
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2022_2_EN_Larka_Upravlinnia_marketynhovymy.pdf307,51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.