Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/580
Назва: Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін
Автори: Микитюк, Сергій Олександрович
Ключові слова: ресурсний підхід; правові знання; просвіта
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Микитюк С. О. Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 54-61.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змі­нює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/580
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TIPUSS_2012_4_Mykytyuk_Resursnyy pidkhid.pdf902,67 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.