Надійність результатів автоматизованого педагогічного тестування

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

Запропоновано метод порівняння якості процедур інтерпретації тестових результатів у системі управління навчальним процесом. Проведені обчислювальні ек­сперименти дозволили визначити умови ефективності інтерпретації результатів тестування на основі класичної процедури, моделі IRT, процедури обчислення тестово­го бала з урахуванням вагових коефіцієнтів складності завдань і процедури корекції вгадування.

Description

Citation

Колгатін О. Г. Надійність результатів автоматизованого педагогічного тестування / О. Г. Колгатін // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 62-69.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By