Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58133
Title: Соціальний маркетинг як інструмент соціальної політики держави
Other Titles: Social marketing as an instrument of the state social policy
Authors: Козлова, Олена Аркадіївна
Keywords: соціальний маркетинг; соціальні проблеми; комерційний маркетинг; добродійний маркетинг; корпоративна філантропія
Issue Date: 2022
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Козлова О. А. Соціальний маркетинг як інструмент соціальної політики держави / О. А. Козлова // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17 грудня 2021 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків, 2022. – С. 35-39.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58133
Appears in Collections:Кафедра "Соціології і публічного управління"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozlova_Sotsialnyi_2022.pdf444,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.