Надійність результатів автоматизованого педагогічного тестування

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Запропоновано метод порівняння якості процедур інтерпретації тестових результатів у системі управління навчальним процесом. Проведені обчислювальні ек­сперименти дозволили визначити умови ефективності інтерпретації результатів тестування на основі класичної процедури, моделі IRT, процедури обчислення тестово­го бала з урахуванням вагових коефіцієнтів складності завдань і процедури корекції вгадування.

Опис

Ключові слова

педагогічне тестування, педагогічні вимірювання, надійність результатів, процедура тестування, інтерпретація тестових результатів, модель IRT

Бібліографічний опис

Колгатін О. Г. Надійність результатів автоматизованого педагогічного тестування / О. Г. Колгатін // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 62-69.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced