Роль інформаційних технологій в digital-маркетингу

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

інформація, digital-маркетинг, Інтернет-сайти, банери, рекламні листівки, відеоролики, цифрові технології

Бібліографічний опис

Сутула О. А. Роль інформаційних технологій в digital-маркетингу / О. А. Сутула, Ю. О. Прокопова // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17 грудня 2021 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків, 2022. – С. 158-160.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced