Роль інформаційних технологій в digital-маркетингу
Дата
2022
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
інформація, digital-маркетинг, Інтернет-сайти, банери, рекламні листівки, відеоролики, цифрові технології
Бібліографічний опис
Сутула О. А. Роль інформаційних технологій в digital-маркетингу / О. А. Сутула, Ю. О. Прокопова // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17 грудня 2021 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків, 2022. – С. 158-160.