Професійний розвиток учителів Грецької республіки: сучасний стан та проблеми

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті зазначено, що вцілому якість грецького учителя справляє значний вплив на успішність студентів, але спроби приписати цей загальний вплив лише особ­ливим характеристикам вчителя можуть мати лише частковий успіх. Цей аспект може розглядатися як такий, що матиме значення для двох типів учительської політики: з одного боку найму, набору та відбору, а з іншого - професійного розвитку.

Опис

Ключові слова

професійний розвиток вчителів, професійне становлення вчителів, індукція вчителя, регіональні центри педагогічної освіти

Бібліографічний опис

Постригач Н. О. Професійний розвиток учителів Грецької республіки: сучасний стан та проблеми / Н. О. Постригач // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 46-53.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced