Професійний розвиток учителів Грецької республіки: сучасний стан та проблеми
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті зазначено, що вцілому якість грецького учителя справляє значний вплив на успішність студентів, але спроби приписати цей загальний вплив лише особливим характеристикам вчителя можуть мати лише частковий успіх. Цей аспект
може розглядатися як такий, що матиме значення для двох типів учительської політики: з одного боку найму, набору та відбору, а з іншого - професійного розвитку.
Опис
Ключові слова
професійний розвиток вчителів, професійне становлення вчителів, індукція вчителя, регіональні центри педагогічної освіти
Бібліографічний опис
Постригач Н. О. Професійний розвиток учителів Грецької республіки: сучасний стан та проблеми / Н. О. Постригач // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 46-53.