Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5846
Title: Процес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналіз
Authors: Саппа, Ганна-Марія Миколаївна
Keywords: соціалізація особистості; принцип соціалізації; професійний розвиток; професійне становлення; діахронічна структура; діахронний підхід; синхронна структура
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський національний університет внутрішніх справ
Citation: Саппа Г.-М. М. Процес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналіз / Г.-М. М. Саппа // Вісник Харк. нац. ун-ту внутришніх справ. – Харків : ХНУВС, 2011. – № 2 (53). – С. 343-352.
Abstract: Проведено модельний аналіз процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Модель професійного самовизначення учнівської молоді включає в себе певні стадії і фактори, які складають структуру процесу, що відтворюється за принципом соціалізації.
The model analysis of process of professional self-determination of school’s young people is conducted. The model of professional self-determination of school’s young people plugs in itself the certain stages and factors, that make structure of process that is recreated on principle of socialization.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5846
Appears in Collections:Кафедра "Соціології і публічного управління"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2011_Sappa_Protses_profesiinoho.pdf156,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.