Професійне самовизначення учнівської молоді як процес: емпіричній аналіз

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інститут економіки та прогнозування НАН України

Анотація

У статті аналізуються результати дослідження процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Результатом процесу професійного самовизначення стають зміни в свідомості особистості щодо вибору сфери професійної діяльності, які ведуть особистість до формування її професійних інтересів, потреб і, в кінцевому рахунку, до свідомого вибору професії.
In the article the analysis of results of research of process of professional self-determination of school’s young people is conducted. The condition of professional self-determination of school’s young people changes from a stage to a stage and represents the difficult formation inherent in the certain age period. Changes in consciousness of the person concerning a choice of sphere of professional work become result of process of professional self-determination. These changes pass gradually and during process conduct the person to formation of its professional interests, requirements, and, finally, to a conscious choice of profession

Опис

Ключові слова

професійна орієнтація, професійне самовизначення, стадії професійного самовизначення, professional orientation, professional self-determination, stages of professional self-determination

Бібліографічний опис

Саппа Г.-М. М. Професійне самовизначення учнівської молоді як процес: емпіричній аналіз / Г.-М. М. Саппа // Український соціум. – 2012. – № 2 (41). – С. 41-50.