Професійне самовизначення учнівської молоді як процес: емпіричній аналіз

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки та прогнозування НАН України

Анотація

У статті аналізуються результати дослідження процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Результатом процесу професійного самовизначення стають зміни в свідомості особистості щодо вибору сфери професійної діяльності, які ведуть особистість до формування її професійних інтересів, потреб і, в кінцевому рахунку, до свідомого вибору професії.
In the article the analysis of results of research of process of professional self-determination of school’s young people is conducted. The condition of professional self-determination of school’s young people changes from a stage to a stage and represents the difficult formation inherent in the certain age period. Changes in consciousness of the person concerning a choice of sphere of professional work become result of process of professional self-determination. These changes pass gradually and during process conduct the person to formation of its professional interests, requirements, and, finally, to a conscious choice of profession

Опис

Ключові слова

професійна орієнтація, професійне самовизначення, стадії професійного самовизначення, professional orientation, professional self-determination, stages of professional self-determination

Бібліографічний опис

Саппа Г.-М. М. Професійне самовизначення учнівської молоді як процес: емпіричній аналіз / Г.-М. М. Саппа // Український соціум. – 2012. – № 2 (41). – С. 41-50.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced