Розробка графічних моделей ігрових об'єктів тривимірного конструктору
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Петров В. В.
Анотація
Опис
Ключові слова
Autodesk 3ds Max, ігрові об'єкти, ігровий простір
Бібліографічний опис
Черкашина Т. О. Розробка графічних моделей ігрових об'єктів тривимірного конструктору / Т. О. Черкашина, С. С. Бульба // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тези доп. 11-ї міжнар. наук.-техн. конф., 8-9 квітня 2021 р., Баку–Харків–Київ–Жиліна : [у 2 т.]. Т. 1 : секції 1, 2 / Військ. акад. збройних сил Азербайджанської Республіки [та ін.]. – Харків : Петров В. В., 2021. – С. 109-110.