Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект)

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті визначено вимоги до вчителів як організаторів духовно-морального виховання учнів загальних шкіл українських губерній у середині ХІХ-на початку ХХ століття: загальноособистісні, професійні знання виховного потенціалу предмета навчання, авторитетність на основі добровільного підкорення дитячої волі, повага ав­торитетів національних і релігійних; загальна естетичність. Установлено, що в указаний історичний період пропонувалося формувати мора­льну взаємодію між учителями й учнями на основі погодження почуттів, особистій гідності, доброчинності.

Опис

Ключові слова

виховання, учні, школа, учитель, ходегетика

Бібліографічний опис

Ворожбіт В. В. Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект) / В. В. Ворожбіт // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 110-116.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в