Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект)
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті визначено вимоги до вчителів як організаторів духовно-морального виховання учнів загальних шкіл українських губерній у середині ХІХ-на початку ХХ століття: загальноособистісні, професійні знання виховного потенціалу предмета навчання, авторитетність на основі добровільного підкорення дитячої волі, повага авторитетів національних і релігійних; загальна естетичність. Установлено, що в указаний історичний період пропонувалося формувати моральну взаємодію між учителями й учнями на основі погодження почуттів, особистій гідності, доброчинності.
Опис
Ключові слова
виховання, учні, школа, учитель, ходегетика
Бібліографічний опис
Ворожбіт В. В. Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект) / В. В. Ворожбіт // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 110-116.