Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект)
Вантажиться...
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті визначено вимоги до вчителів як організаторів духовно-морального виховання учнів загальних шкіл українських губерній у середині ХІХ-на початку ХХ століття: загальноособистісні, професійні знання виховного потенціалу предмета навчання, авторитетність на основі добровільного підкорення дитячої волі, повага авторитетів національних і релігійних; загальна естетичність. Установлено, що в указаний історичний період пропонувалося формувати моральну взаємодію між учителями й учнями на основі погодження почуттів, особистій гідності, доброчинності.
Опис
Ключові слова
виховання, учні, школа, учитель, ходегетика
Бібліографічний опис
Ворожбіт В. В. Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект) / В. В. Ворожбіт // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 110-116.