Публікація: Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Удосконалено класифікацію маркетингових досліджень шляхом виділення додаткової ознаки класифікації - за інтернет-статусом. Наведено визначення онлайн та оффлайн маркетингових досліджень. Визначено основні форми проведення онлайн маркетингових досліджень в умовах пандемії COVID-19.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, онлайн дослідження, оффлайн дослідження, інтернет-інтерв'ю
Бібліографічний опис
Чернишов В. О. Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 626.