Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Удосконалено класифікацію маркетингових досліджень шляхом виділення додаткової ознаки класифікації - за інтернет-статусом. Наведено визначення онлайн та оффлайн маркетингових досліджень. Визначено основні форми проведення онлайн маркетингових досліджень в умовах пандемії COVID-19.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, онлайн дослідження, оффлайн дослідження, інтернет-інтерв'ю

Бібліографічний опис

Чернишов В. О. Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 626.