Публікація:
Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Удосконалено класифікацію маркетингових досліджень шляхом виділення додаткової ознаки класифікації - за інтернет-статусом. Наведено визначення онлайн та оффлайн маркетингових досліджень. Визначено основні форми проведення онлайн маркетингових досліджень в умовах пандемії COVID-19.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, онлайн дослідження, оффлайн дослідження, інтернет-інтерв'ю

Бібліографічний опис

Чернишов В. О. Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень / В. О. Чернишов, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 626.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced