Публікація:
Цифровий маркетинг на ринку праці України: поточні позиції і перспективи розвитку

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний університету "Львівська політехніка"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Проаналізовані перспективи розвитку цифрового маркетингу (на умовах фрілансу) на цифровому ринку праці в Україні і її регіонах. У сукупності вони формують інформаційно-методичне підґрунтя для прийняття обґрунтованих і ефективних управлінських рішень щодо доцільності розвитку конкретних видів цифрової зайнятості, у т. ч. маркетингу, у регіонах України.
The prospects for the development of digital marketing (on a freelance basis) in the digital labor market in Ukraine and its regions are analyzed. Together, they form an information and methodological basis for making informed and effective management decisions on the feasibility of developing specific types of digital employment, including marketing, in the regions of Ukraine.

Опис

Ключові слова

цифрова економіка, цифровий маркетинг, цифровий ринок праці, digital economy, digital marketing, digital labor market

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Цифровий маркетинг на ринку праці України: поточні позиції і перспективи розвитку / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доп. 14-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28 жовтня 2022 р. = Marketing and logistics in the management system : abstr. of the 14th Intern. Sci. and Practic. Conf., Lviv, October 28, 2022. – Львів : Львівська політехніка, 2022. – С. 101-102.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced