Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5953
Title: Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту
Authors: Кучіна, Світлана Едуардівна
Частій, Дар'я Владиславівна
Keywords: самоаудит; політика маркетингова; стратегія; ринок; маркетинг-мікс; marketing audit; marketing politics; strategy; market; marketing-mix
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кучіна С. Е. Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту / С. Е. Кучіна, Д. В. Частій // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 132-135.
Abstract: У статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.
An aim and facilities of marketing audit are considered in the article, basic descriptions of marketing audit - systematic character, independence, periodicity are educed. The exemplary format of realization of complex marketing audit offers on an enterprise.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5953
Appears in Collections:Вісник № 20
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_20_Kuchina_Tsili.pdf345,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.